Söndagar som i sova

Idag är det söndag. För en vecka sedan skulle klockan bara ha varit 16:52 nu men idag är den 17:52.
Det känns verkligen att man har ställt fram klockan en timma. Den är så mycket alla redan!

Igår var det lördag och då åkte jag hem till Mikaela och såg hennes hus för första gången!!
V
i hade myskväll och kollade på Kenny starfighter och new moon.
Somnade ngn gång vid fyra inatt. Jag är trött!
   

Nu
håller jag på att designa en logga till ett projektarbete som ska vara klara att redovisa den här veckan. Det har tagit typ tre-fyra timmar att fixa loggan och jag är fortfarande inte nöjd...

Såg att jag har vunnit Veckans blogg-tävlingen hos FcFans igår!! Grattis till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0