k o n s t i g d a g

titeln säger allt!

Idag hade vi en mini turné i olika grundskolor för att göra reklam för estet-dans programmet(lite sent nu eftersom alla har sökt in redan men..) och det var nog der roligaste/dåligaste jag gjort!!

När jag menar roligt så var det sjukt kul att snacka en massa skit om allt som hände och det dåliga var att dansen var en stoor katastrof eftersom för det första så hade ingen skivan med musiken först och sen fick vi fel skiva så att när vi skulle dansa balett spelades en massa ragga och james bond musik upp.... Åtta och nionde klassare är väldigt ointresserade av dans(det kommer jag själv ihåg när jag gick där) och det hela var så pinsamt och golvet var halt etc.

haha men det var ändå kul på sina sätt. På lunchen åt vi på en jätte mysig restaurang och jag åt så jag höll på att spricka! Har kommit på att det vore så mycket enklare att ha en massa killkompisar istället för tjej kompisar - för jäklar vad mycket skit snack det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0