Jeans jacka!!

Äntligen har jag köpt en riktigt snygg jeans jacka från HM för 399 kr!! Jag är lycklig.

Idag har varit en sjukt bra dag. Sommar värme med kvittrande fåglar och solsken hela dagen. Jag vaknade vid halv nio av fågelkvitter och solen som sken in genom fönstret. Det kändes verkligen som sommar!  

En slapp skoldag med djembe trumm-spelande i slutet av dagen. Efter det bar det av till Göteborg med Linnea! Där jag köpte min älsklings jacka(♥). Lite mera shopping och nu är jag hemma och ska snart sova. Ska packa lite grejer till föreställningen imorgon (!!) så förudmjukelsen fortsätter imorgon. Jaja sen har man det gjort iaf!

ciao ciao



(är inte denna modell som jag köpt, hittade ingen bild på den och orkar inte ladda upp några bilder från min kamera:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0