Helgen=träning

Jag har börjat mitt nya liv.
Från och med förra veckan så bestämde jag mig för att äta nyttig mat hela veckan och bara äta godis på helgerna. Desutom skulle jag börja ta med mig en massa frukt att ta efter träningen för att bygga muskler. För genom att äta direkt efter träning så hjälper man till att bygga musklerna istället för att bryta ner dom om man inte äter ngt efteråt. Smart va? För nu jäklar ska jag bli stark har jag bestämt!

Jag och Linn ska börja gymma någon gång varje vecka och jag har börjat göra situps varje kväll innan jag går och lägger mig. Helt enkelt försöker jag göra allt för att mina armmuskler och benmuskler faktiskt ska börja synas en aning hehe. Ska man bli dansare måste man ju vara stark eller hur?

Imorgon blir det till att gå upp tidigt och åka och dansa balett och sen blire till att plugga lite matte. På söndagen väntar den moderna dansen och lite mer pluggande och sen skulle jag gjärna vilja hinna med att vara lite social också! 

Och så ska jag försöka lista ut hur mobilbloggen funkar hehe.

ciao ciao



_-:Det regnade idag! underbara vårkänslor! Jag har beställt hem nya H&M katalogen nu så snart blire till å planera bikini etc:-_









Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; jo det får nog bli bruna :)



härliga bilder!

2010-03-19 @ 23:45:02
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0