usch


 idag har varit en sån dag när man irriterar sig på allt. Min dator har strulat och det gick inte att installera sims3 (som jag fick förra veckan) och mina vänner sa just att jag inte kan kramas. Är det inte helt sjukt eller?? "nej sanna du kan faktiskt inte kramas, dom blir typ stela". Jag vet inte varför för dom menade ju inget illa men jag tog åt mig av  någon anledning och kände mig jättte förolämpad. vad är det för fel på mig?? Jag som trodde jag gav varma kramar och så blir man gämförd med Peter(vi kallar honom så) som är känd för sina "stela" och snabba kramar. Jag som alltid anstränger mig för att passa in och vara trevlig. INTE FAN ÄR JAG STEL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0