ojojoj!

vad gör man när man är kär?
Man går runt som i en dimma och pratar konstant om personen. Man får hysteriska ryck och babblar på som fan om allt gulligt personen gör. Det pirrar i magen( ja vet en klassiker..men ändå så sant!) och det känns  som att den ska spricka av lycka.


Idag har jag jobbat på dagis igen och gissa vad jag fick göra!?
JAG BYTTE BLÖJOR PÅ BARNEN!! och inte bara kiss blöjor.....

En till sommarjobbare som var där höll verkligen på att spy och eftersom det inte fanns någon  personal i närheten var jag tvungen att göra det själv, utan någon hjälp alls..om man nu inte ränkar med en panikslagen tjej om springer ut ur rummet hostande.
Men jag måste säga att jag är så otroligt stolt över mig själv. Jag klarade det faktiskt!
Det är vid sånna tillfällen när man finner sig själv göra något man inte trodde man skulle klara som man växer som person. Eller ja ens självförtroende på just det området ökar iallafall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0