nattinlägg


Jag sitter nu i min säng och skriver på min nya laptop! Jag känner mig lite som Carrie i Sex and the City. Allt som fattas är det krulliga håret och en cigarett! Jag fattar inte att jag inte har haft en laptop förut..eller jo det fattar jag ju för det är ju inte riktigt som att man bara kan gå till en affär och köpa en..DET KOSTAR PENGAR!! Men bara för att jag har ett par uuunderbara päron så köpte dom en till min fördelsedag! Men i alla fall, jag förstår nu varför alla är så besatta av sina bärbara datorer; det är så otroligt enkelt och smidigt! Plus att man känner sig som en cool tjej från tex sex and the city..och vem vill inte känna sig som en sådan!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0