MYS

Nu är jag hemma efter en till dag på festival! Imorgon är sista dagen, sorgligt..
Jag har lugnat min mage med en liten portion med vanilj youghurt och värmt fötter och händer med fotbad och resten av kroppen med en stor filt.

Jag har ingen lust att gå och lägga mig, är trött och kall men det känns otroligt tråkigt att bara gå och lägga sig. Kvällen fick ett lite tråkigt slut och jag är sån att även fast det har varit en jätte trevlig dag så räcker det med ett lite "mindre trevligt" slut för att mer eller mindre förstöra hela dagen. Är inte det konstigt? Samma sak tvärtom; om det har varit en tråkig dag och det händer en rolig händelse i slutet av den så går jag hem med känslan att det har varit en trevlig dag. Är inte det otroligt skumt? Jaja sådan är jag!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0