jaha

jaha nu har jag fått det bekräftat; jag kramas stelt. jippie!! jag känner mig älskad...

idag och i tre dagar till kommer det att vara en stoor festival i min lilla stad med tivoli och godisstånd och ikväll uppträdde ingen mindre än Erik Grönwall!! samanfattat kan jag säga att hela stadens fjortisar(och tro mig det är måånga) samlades på stora torget och skrek när erik uppenbarade sig... även jag var där! för jag är ju numera lite av en fjortis iochmed att jag kramas som en.. känns kul!

men men, imorgon börjar mig första sommarjobbs dag på ett dagis i staden! jag är typ livrädd för ryktet går att både sommarjobbs personal och prao elever har blivit tvugna att byta blöja på småbarnen...och även följa med de lite större barnen in på toa...för att jaa ni vet. herre jag får panik!!! men jag ska försöka se det possitiva; jag får typ 3000 spänn för jobbet så det är de la värt!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0