bröllop

jag sitter vid köksbordet och dricker mjölk men socker och kaffe i(mums!!) och snart ska jag in till stora stan där min komis Linn ska ha en överaskning till mig för att jag fyllde år förra veckan, spännande!! jag är jätte nyfken på vad det är. Funderade ett tag på om det var något men Victorias kungliga bröllop som är idag men ne det är varken jag eller Linn intresserade av så det kommer verkligen bli en överraskning!

Men på tal om bröllopet, jag antar att de flesta bloggar kommer handla om det ämnet idag. Jaa vad ska man säga, kul för Victoria att gifta sig! Jag har ingen riktig åsik om saken, det är som vilket bröllop som helst och tänk alla andra som gifter sig idag; det är ju lika speciellt för dom! Pressen har gjort det till en sån stoor sak..

Nu ska jag platta håret och göra mig snygg till min överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0