22 juni -10 = ingen bra dag

ibland funkar inte saker och ting, så ärdet bara!

Idag började som en ganska bra dag. mamma fick lite spel på mig på morgonen pga att jag "inte hjälper till" i hemmet. Men det ingår ju lite i "moder-dotter" dramat. Jag cyklade iväg till dagiset vid nio och var där till halv fyra, allt gick som man förväntar sig att det ska göra på ett sommarjobb och jag han till och med fixa ett id kort! Men efter det så har det väl gått neråt kan man säga.

Jag kanske gör det värre än vad det är för egentligen har inget dåligt hänt nu när jag tänker på det. Men ibland slår min hjärna över och allt som händer vänds på något sätt till något negativt.

Men vad ska man göra åt saken?
svar; sätt på dig ett par hörlurar, lyssna på HÖG depp musik och skriv skit om och med människor på facebook! (rena mirakel kuren!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0