save the hero

Jag sitter framför datorn hemma i mitt hus eftersom vi börjar nästa lektion vid HALV ETT!
Desutom så har vi bara dans och gympa i skolan idag vilket är suveränt härligt!


Idag är det ONSDAG. Jag vaknade vid åtta av min väckarklocka och åkte till biblioteket vid tjugo över nio, fatta vilken slapp morgon! Vid biblioteket var klassen samlad och vi hade kulturhistoria i en halvtimma i bibliotekets konstgalleri. Efter det cyklade jag hem på min numera vingliga cykel som det definitivt är något fel på. (När jag cyklar i uppförsbacke med den så tjuter den och annars så är den bara jätte vinglig och trög att cykla)

Men nog om min cykel. Ikväll är det genrep inför nästa veckas föreställning i stan. Vi ska bara dansa en dans men jag ska faktiskt göra ett litet solo i den dansen så det känns kul! Genren är någon blandning av lyrical jazz och modern dans, vilket är några av mina favorit danser att dansa!

Nu ska jag gå och koka potatis och spela lite sims 2 kanske(!!?) har inte spelat det spelet på typ två år men så kände jag idag att jag var jätte sugen på att spela det haha. För ni som inte vet var The sims2 mitt absoluta favorit spel när jag var mindre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0