sunday morning


g o d   d a g!

Idag skiner solen och det finns inte ett moln på himlen!!
Fast jag sitter inne och försöker att skjuta upp mitt matte pluggande... tråkigt
Men min kära pappa har ju balkong så ska nog gå ut dit och plugga! Så blir jag brun på köpet. Har börjat använda en brun-utan-sol-kräm redan nu.. har aldrig använt det förut och det kanske verkar konstigt att använda det redan nu men tro mig, i den staden jag bor i är typ alla redan bruna. Och då vill inte jag känna mig som värsta blek fia.

Krämen jag använder är från BODY SHOP och har bara naturliga ämnen och ingen stark parfymdoft för att minimera en alergisk reaktion. Man får en ton av ljusbrun och ser verklig ut för att vara en sådan kräm, för många krämer gör ofta benen mer gulaktiga. Hittade ingen vidare bra bild på krämen men den heter Fake it! Self tan mousse.


ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0