akrobatik

Klockan är 17:33 och snart ska jag iväg och dansa!!
 
IDAG HAR JAG LÄRT MIG ATT STÅ PÅ HÄNDER!! Jag har aldrig kunnat - eller vågat- stå på händerna men idag så banne mig ville jag lära mig! Först hade vi lite akrobatik på dansen och sen på gympan stod jag vid en matta och övade typ hela lektionen. Det var super kul kan jag säga!

SYnd att man inte gick i gymnastik när man var liten för fatta vad mycket man skulle kunna göra nu då! Typ hjula och göra volter och allt. Måste börja lära mig sådana saker! Om man ska bli dansare är det ett måste att kunna göra lite akrobatik och vara trygg och stabil i sin kropp...något jag måste öva på haha!

Kommentarer
Postat av: J

shit vad de finns duktiga akrobater, de e helt sjukt att dom kan göra sånt!

2010-05-26 @ 18:47:55
URL: http://jessiiehansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0